Contact

Telefoon

Adres

ZEAZ (Zeeuwse Abortuszorg)
Van Dusseldorpstraat 5
4461LT Goes

info@zeaz.nl

Telefonische bereikbaarheid:  maandag t/m vrijdag 8-18 uur
Openingstijden kliniek:  woensdag 9–17 uur

Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op.

Wij proberen zo goed mogelijk voor je te zorgen. Toch kan het gebeuren dat de zorgverlening niet naar wens loopt of dat je niet tevreden bent. We horen dit graag. We waarderen het juist zeer als onze cliënten hun ervaringen melden, ook als het minder goede ervaringen zijn.

Wanneer je een klacht hebt kan je deze het best direct bespreken met een medewerker van ZEAZ.

Als je dat niet wilt dan kan je de klacht ook neerleggen bij het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert je klacht met informatie en advies op te lossen en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen jou en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.

Je bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.  Voor meer informatie kun je ook kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

Mocht de bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet tot het gewenste resultaat leiden dan kan je een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Je klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt je geschil en je ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat beide partijen zich aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijk je op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Klacht melden